تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه جامع کتاب و جزوات آموزش گام به گام:کسب و کار اینترنتی ،تجارت الکترونیکی ، کارآفرینی ،بازاریابی شبکه ای(نتورک مارکتینگ) ،کسب درآمد در منزل ،طرحهای توجیهی کسب و کار ، پروپوزال و پایان نامه و نمونه سوالات آزمونهای استخدامی و مصاحبه


مقالات دانش آموزی


مقالات دانش آموزی

بارها مشاهده شده است که در مدارس از دانش آموزان در رابطه باموضوع خاصی مقاله ای خواسته شده و دانش آموزان عزیز راهی کافی نت ها شده اند تا مقاله ای تهیه و تحویل دهند. بدون اینکه خود اختیاری در انتخاب موضوعات داشته باشند. و یا حتی بعضی اوقات مطالبی که هیچگونه ربطی به موضوع خواسته شده ندارد تحویل آنان میشود.

بنابراین در این مجموعه سعی شده در باره هر موضوعی چند نمونه مقاله ارائه شود تا دانش آموزان گرامی با توجه به نیاز و علاقه خود حق انتخاب داشته و موضوعی مناسب انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهند. و از طرفی این مجموعه همیشه در دسترس باشد و با خیال راحت هر گاه مقاله ای نیاز داشته باشند میتوانند به راحتی تهیه نمایند.     انتخاب با خود شماست.

با آرزوی روز افزون در عرصه علم و زندگی برای دانش آموزان گرامی و اولیای محترم و دست اندر کاران آموزش آنان- شایان


مبلغ واقعی 7,875 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید


مطالب تصادفی

  • اصول و روش های کار آفرینی مطمئن و واقعی
  • آموزش گام به گام بازاریابی شبکه ای
  • تعمیر لامپهای کم مصرف
  • کتاب راز یک میلیون دلاری من(دستیابی به استقلال مالی)
  • مقالات دانش آموزی

var pb_popupearn_user_id = 1877;

با روش کسب درآمد مهندس شایان به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید و از کسب درآمد از اینترنت لذت ببرید.این بسته آموزشی حاصل سالها مطالعه و تجربه میباشد که بصورت کاملا کاربردی در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد.اگر با روشهای دیگر تا کنون موفق به کسب درآمد از